93 788 63 05 · 647 596 044

emi@carrerasdental.com

13 Mesures per venir al dentista en situació de la COVID-19

Carreras Dental - COVID19

13 Mesures per venir al dentista en situació de la COVID-19

Estem en un període d’incertesa provocada per la pandèmia mundial de la COVID-19. Els nostres pacients ens truquen per saber què han de fer i no fer quan ens venen a visitar.

Per tal de facilitar les coses, us mostrem un resum de les mesures que us farem prendre quan vingueu a la vostra visita dental per tal que minimitzem el risc i treballem de forma segura.

Complint una sèrie de mesures molt bàsiques i que us guiarem, podreu venir al dentista sense cap problema.
Carreras Dental - COVID19

1. El pacient vindrà amb mascareta i sol a no ser que sigui menor d’edat o tingui algun tipus d’incapacitat o necessitat especial.

2. Si el pacient té febre, tos, malestar general, pèrdua de gust o olfacte, diarrea o, algú del seu entorn ha passat la Coronavirus, ens ho haurà de notificar. Es farà un qüestionari previ, al fer la cita telefònica.

3. Haurà d’arribar a l’hora de la visita, ni abans ni després i sempre amb cita prèvia.

4. A la porta passar-se gel hidroalcohòlic que facilitarem.

5. Posar-se peücs protectors d’un sol ús que també us facilitarem.

6. Seure a sala d’ espera fins ser avisat.

7. Us repartirem en les dues sales d’espera que disposem i un màxim de 2 pacients a la sala d’espera de la planta baixa i un a la de la planta pis. En tot moment, mireu de mantenir la distància de metre i mig.

Carreras Dental - Protocols COVID19

8. Si es va al bany, s’haurà d’avisar a la recepcionista per tal que després podem fer la desinfecció adeqüada seguint els protocols de màxima higiene i prevenció.

9. A l’entrar al box s’haurà de dipositar el que necessiti a la cadira i passar-se gel hidroalcohòlic altre cop.

10. Seure a la butaca dental i treure’s la mascareta.

11. Farem glopejar, abans d’iniciar l’inspecció bucal i qualsevol pràctica clínica, amb una solució iodada.

12. Una vegada acabat el tractament, s’haurà de tornar a posar la mascareta i directament anar a recepció per tal d’agafar cita si procedeix i pagar a través de la mampara instal·lada.

13. Treure’s els peücs i tirar-los al contenidor que us trobareu al sortir de la clínica.

Amb aquestes petites mesures preventives garantirem minimitzar el risc i que la vostra salut dental continuïi en plena forma per tal de lluir el vostre millor somriure.

Moltes gràcies per la vostra comprensió i col·laboració!

No Comments

Sorry, the comment form is closed at this time.

Open chat
1
Vols parlar amb nosaltres?
Carreras Dental
Hola!

En què et podem ajudar?